Geminus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The one your mother warned you about ~ <3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Yenthe

Yenthe


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 02-03-12
Woonplaats : Ik ben een dakloze in een kist met een notebook, met naast me een zwerver in een doos met een laptop. :l

Passport
Wereld: Parallel
Soort: Mens
Partner: Waiting for love is like waiting for rain in a drought - useless and disappointing.

The one your mother warned you about ~ <3 Empty
BerichtOnderwerp: The one your mother warned you about ~ <3   The one your mother warned you about ~ <3 Emptyza maa 03, 2012 7:33 am

Gegroet medebewoners van deze nederige planeet,

ik ben Renske, een rasechte Brabander geboren op 25 november 1994. Een jongedame dat nu in haar examenjaar van havo zit (OMG wat doe ik hier, ik heb niet eens tijd voor forums en zo) en die graag volgend jaar naar de kunstacademie wil in Breda.
Ik hou van hockey, lezen, schrijven, tekenen, ijsthee en mijn man -- correctie, mijn hond. Ik heb een aap als huisdier, als schijnt dat mijn broertje te zijn? Erg raar.

Ik begin nu éindelijk weer na een lange tijd aan RPG. Ik heb al die tijd op andere forums gezeten, maar daar ben ik wat vanaf gedwaald. O, ik wil terug, en dat ga ik ook doen, maar nog niet nu. Ik ben in ieder geval vastbesloten hier even actief te blijven, liefst langer dan even, voordat ik terugkeer naar de anderen. Anders neem ik teveel hooi op mijn vork.

Mocht je vragen voor me hebben, stel ze dan gerust! De sokken die ik nu draag zijn overigens zwart met grijze strepen (mensen schijnen dat altijd als eerste te willen weten als ze me vragen mogen stellen. Stare

xXx
Terug naar boven Ga naar beneden
Elveria

Elveria


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 24-12-11

Passport
Wereld: Parallel
Soort: Shapeshifter
Partner: Just waiting for thte right one to kiss...

The one your mother warned you about ~ <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The one your mother warned you about ~ <3   The one your mother warned you about ~ <3 Emptyma maa 05, 2012 1:23 am

Nog een Brabolander :3 ik ook
Welcome :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Yenthe

Yenthe


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 02-03-12
Woonplaats : Ik ben een dakloze in een kist met een notebook, met naast me een zwerver in een doos met een laptop. :l

Passport
Wereld: Parallel
Soort: Mens
Partner: Waiting for love is like waiting for rain in a drought - useless and disappointing.

The one your mother warned you about ~ <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The one your mother warned you about ~ <3   The one your mother warned you about ~ <3 Emptyma maa 05, 2012 3:08 am

Juppers, ik ben niet de enige Brabantse!
Dank je wel voor de verwelkoming. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The one your mother warned you about ~ <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The one your mother warned you about ~ <3   The one your mother warned you about ~ <3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The one your mother warned you about ~ <3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Geminus :: Algemeen :: Voorstellen :: In Real-
Ga naar: